9-5-2019

10 mei 2019 - Swieqi, Malta

Hi allemaal,

We hebben ondertussen dag 2 weer achter de rug, van de 129 dus schiet alweer lekker op!

Aangezien we gisteravond tot half 3 een klein deel van de koffers hebben uitgepakt, hebben we lekker uitgeslapen vanochtend.

Na het ontbijt kwam onze huisbaas samen met iemand van de wifi, hij schreeuwde van alles in het Maltees alleen niemand begreep er wat van.

Toen zij weg waren zijn we naar St Julians (het centrum) gegaan waar wij op zoek waren naar kleding hangers voor het grootste deel van onze kleding. Dat moet niet zo moeilijk zijn, zou je denken... nou dat was het wel, morgen weer een poging wagen.

Terwijl wij op zoek waren hebben wij wel andere interessante dingen ontdekt, zoals dat de shotjes barren hier maar 20 euro voor 60 shotjes. Denk dat jullie wel weten waar wij geweest zijn! Ook de Mac donalds is gesignaleerd..

Rond 15:30 kwam onze huisbaas en makelaar nog een keertje langs om het een en ander te regelen, staat ze daar ineens met een spijker in de muur te slaan... kapstokken ophangen enzo.

Toen ging Marjes maar even een paar uurtjes slapen en Giulia netflixen en genieten van het heerlijke weer hier.

Daarna.... gingen we koken. Nou met de pitta broodjes kon je als frisbee gebruiken, en dan hopen dat niemand m tegen zn hoofd aan krijgt.

Rond 23:00 gingen we even naar de stad, wat drinken. Eerst wat drinken ergens bij een cocktailbar en toen even naar de shotjesbar.

Daar zitten we dan nu, 3 uur later, 60 shotjes rijker, 2 cocktails verder aan een zelf gemaakt bacotje. Die smaakt natuurlijk veel beter.

Kus Mar & Giul

1. Oma yvonne.:
    10 mei 2019
    Hai hai ja die barretjes zijn belangrijk hi hi. Het eten maken gaat niet zo lukken blijven oefenen. Nog een fijne vakantie. Dikke knuffel van ons.xxxx
  2. MarIellapatruno:
    10 mei 2019
    Wat ziet het super gaaf uit! Geniet er van!
  3. MarIellapatruno:
    Top
  4. Sylvia bakker:
    11 mei 2019
    Nou zo te horen hebben jullie het naar je zin heerlijk gr 💋💋
  5. Raoul Nunes Vas:
    12 mei 2019
    Geweldig !!! Hahaha veel plezier nog 😘
  6. MarIellapatruno:
    14 mei 2019
    Hoi meiden! Hoe is jullie erste dag gegaan? Hoop goed! Nu maak er wat van! Groetjes van marielle 🖒👋