13-8-2019

13 augustus 2019 - Swieqi, Malta

Hi allemaal!

Laten we maar is wat posten...

Sinds we in Malta zijn hebben we al een aantal bezoekers gehad, ouders van Giul, mijn ouders en een vriendinnetje. Super gezellig hier!

Het is onwijs warm hier in Malta, ook hier is het erg snel heel benauwd.. Jammer genoeg is het alleen nog niet aan ons te zien 😂

De feesten van SummerLove bevallen heel erg goed. Friday affair in Cafe del mar is na 4 weken nu klaar & ook hebben we Vida Loca. Vida loca is nog steeds bezig tot de 21ste en het is echt een top feest! Het is een reggaetonparty in een van de grootste openlucht clubs in Malta, de sfeer is onwijs goed en het feest is echt een succes. 🤩

Verder bevalt het uitgaansleven ons bizar goed, we zijn heeel vaak te vinden in Footloose. Footloose is de enige club/kroeg waar veel Nederlandse muziek gespeeld wordt & waar eigenlijk alle Nederlandse toeristen + stagiaires uitgaan, super gezellig dus! 😉

Op het werk doen we nu veel verschillende dingen: we halen elke dag het geld op van de promoters, regelen 3x in de week de transport voor de bootfeesten & werken regelmatig op de boot. Ook regelen we de transport voor Vida Loca en Cafe del mar, ook hier werken we op de feesten zelf. Erg druk dus nu!

Na de 21ste is het hoofdseizoen af en kunnen we lekker in de zon liggen en proberen bruin te worden voordat we weer terug zijn 😏(al over 4 weken!!!!)

Mijn moeder komt nog een keertje langs met een vriendin dus dan kunnen we lekker de zon in! ☀️

11 Augustus hebben wij een Maltees volksfeest bezocht met onze baas en nog een collega, heel leuk om een keer mee te maken! 💃🏽Het was een soort feest wat te maken had met de kerk. Iedereen was verkleed in Rood of in Blauw, de kleuren stonden voor de 2 verschillende kerken in de stad. Het zijn 2 kleuren met 2 politieke verschillen. (als ik het goed zeg)

Deze week is Summerdaze in Malta, onwijs druk festival met grote artiesten zoals David Guetta.

Laten zo snel mogelijk weer iets van ons horen 😊

X Mar & Giul

1. Simone:
    13 augustus 2019
    Fijn om weer wat van jullie te lezen, het vliegt nu voorbij Marjès. Geweldige ervaring. Geniet nog even van jullie laatste weken. Liefs😘
  2. Oma Dita:
    13 augustus 2019
    Leuk om te lezen over wat je zoal beleeft daar op Malta! Ook fijn dat je nu de dagen weer kunt gaan aftellen! 🤗😘😘😘