06-06-2019

6 juni 2019 - Sliema, Malta

Hi allemaal,

Vanaf maandag zijn de ouders van Giul er, en voor het eerst hebben we veel ondernomen!

Maandagavond hebben wij lekker tapas gemaakt thuis en daarna wat gedronken in St Julians. 🍉

Dinsdag zijn wij naar Blue Lagoon gegaan, Prachtig was dat! 😍 We gingen om 11uur gingen wij met een speedboot naar de grotten van Blue Lagoon echt geweldig, snel dat ie ging. Rond 12en kwamen wij aan bij de Blue Lagoon, het was zooo warm dus de eerste beste 4 stoeltjes hadden we gepakt! Daarna gelijk een cocktail besteld, heerlijk hoor een cocktail die ze in een ananas schonken. Het water was prachtig, rond een uur of 3 zijn Giul en ik op zo’n mat achter een speedboot gegaan op de Blue Lagoon. Nou daarna nog maar een keer 😂

Woensdag zijn we de dag begonnen bij Popeye Village, dit viel best tegen. Het was eigenlijk gewoon een klein park waar wat huizen waren nagebouwd en je met een bootje naar de grotten kon waar de film was opgenomen. Toen we daar weg gingen zijn we naar een leuke beachclub gegaan en hebben we daar de rest van de dag gelegen! 😍☀️ S’avonds nog gezellig wat gegeten en gedronken in St Julians.

Ondertussen is het alweer Donderdag, en liggen we nu heerlijk bij een beachclub in Sliema. Lekker hoor!

Onze huisbaas is hier in Malta bekend als actrice en precentratice, vanavond zijn wij uitgenodigd als haar gasten bij een opening van een restaurant. Heel erg benieuwd, ook vertelde ze dat er ook acteurs van The games of thrones aanwezig zijn!

Staan we daar straks tussen allemaal BMers (bekende maltezers) 😉

Nou nu maar is bedenken wat we aanmoeten... 🤷🏼‍♀️

X Mar & Giul

PS: Voor foto’s van de afgelopen dagen zullen wij het een en ander in de albums toevoegen!

1. Oma Dita:
    6 juni 2019
    Top!! Geniet lekker met elkaar! 😎Prachtig daar op het eiland!🤩😘
  2. Sanne:
    7 juni 2019
    Superleuk Mar💖💖
  3. Oma yvonne:
    7 juni 2019
    Leuk weer jullie verhalen te lezen. En met de ouders van Giul. Ik ben benieuwd hoe de avond van jullie huisbaas gaat worden. Leuk dat jullie dat mee mogen maken. Maar werken jullie ook nog? Ha ha. Veel plezier we volgen jullie. Xxxx