22-05-2019

22 mei 2019 - Swieqi, Malta

Hi allemaal,

Sorry dat we zolang niks geschreven hebben, hebben het erg ‘druk’ gehad..

We hebben al verschillende dingen gezien en bezocht sinds dat we hier zijn.

We zijn mee geweest op het eerste bootfeest van Summerlove, waar we werken. Op een boot met 180 Spanjaarden en de andere stagiaires, erg gezellig! We vaarden naar een prachtig gedeelte boven in Malta waar mensen konden zwemmen in de Lagoon. 😍 De mensen werden alleen wat snel dronken op de boot.. Marjès was bij de toiletten op de boot en ineens kwam er een meisje binnen rennen en ja.. hoe zeg je dat netjes, die had iets te veel gedronken en moest overgeven 😂 Ver-schrik-kelijk 😩 De Spaanse jongeren hadden iniedergeval genoten van de open bar..

Ook hebben we de hoofdstad Valetta bezocht & een kustplaats Sliema, echt prachtig hier!

We hebben een aantal meetings gehad bij het bedrijf maar vandaag zijn wij voor het eerst echt aan het werk gegaan. Vandaag hebben wij de eerste stappen gezet voor de marketing van het bedrijf, prima dagje was het hoor. Morgen nog een dagje en dit weekend beginnen we met het promoten van de events.

Zondag is er een groot strandfeest van een bedrijf waar we mee samenwerken, dat is dan weer een voordeeltje van het werk.😉

We hebben het hier wel naar ons zin! Langzaam ‘bruin’ worden, want ja.. tijd zat hebben we nog.