22-05-2019

22 mei 2019 - Swieqi, Malta

Hi allemaal,

Sorry dat we zolang niks geschreven hebben, hebben het erg ‘druk’ gehad..

We hebben al verschillende dingen gezien en bezocht sinds dat we hier zijn.

We zijn mee geweest op het eerste bootfeest van Summerlove, waar we werken. Op een boot met 180 Spanjaarden en de andere stagiaires, erg gezellig! We vaarden naar een prachtig gedeelte boven in Malta waar mensen konden zwemmen in de Lagoon. 😍 De mensen werden alleen wat snel dronken op de boot.. Marjès was bij de toiletten op de boot en ineens kwam er een meisje binnen rennen en ja.. hoe zeg je dat netjes, die had iets te veel gedronken en moest overgeven 😂 Ver-schrik-kelijk 😩 De Spaanse jongeren hadden iniedergeval genoten van de open bar..

Ook hebben we de hoofdstad Valetta bezocht & een kustplaats Sliema, echt prachtig hier!

We hebben een aantal meetings gehad bij het bedrijf maar vandaag zijn wij voor het eerst echt aan het werk gegaan. Vandaag hebben wij de eerste stappen gezet voor de marketing van het bedrijf, prima dagje was het hoor. Morgen nog een dagje en dit weekend beginnen we met het promoten van de events.

Zondag is er een groot strandfeest van een bedrijf waar we mee samenwerken, dat is dan weer een voordeeltje van het werk.😉

We hebben het hier wel naar ons zin! Langzaam ‘bruin’ worden, want ja.. tijd zat hebben we nog.

X Mar & Giul

1. Simone:
    22 mei 2019
    Fijn Marjès dat het zo goed gaat, lekker genieten daar😘
  2. Oma yvonne:
    23 mei 2019
    Heerlijk meiden dat het zo fijn is en goed gaat. Veel succes nog dikke knuffel van mij.xx
  3. Oma Dita:
    23 mei 2019
    Top! Leuk verhaal en fijn dat jullie het leuk vinden daar op Malta! Ik kijk uit naar het volgende verhaal!!😘
  4. Petra:
    Super leuk meiden 💕
  5. Nonno en nonna:
    24 mei 2019
    Hee top meiden 👍😍
  6. Marielle:
    24 mei 2019
    Zo te lezen gaat het prima daar! Lekker hoor, veel plezier nog!😎😘
  7. Tante tien:
    29 mei 2019
    Ik heb het nu pas gelezen wat en gezelligheid maar ook zwaar werk het is niet vakantie maar jullie genieten er van 💕😘
  8. Sylvia bakker:
    1 juni 2019
    Leuk meiden dat jullie het naar je zin hebben fijne tijd daar gr dikke kus 💋👍🌞