12-5-2019

12 mei 2019 - Swieqi, Malta

Hi allemaal,

Het is vandaag al weer 12 mei. Gister hebben wij eigenlijk ook weer niks gedaan, het was wel super mooi weer dus we hebben lekker liggen bakken in de tuin. Nu al zonnenallergie.. ha ha.

In de avond zijn we uit geweest in St Julians, we zijn naar een club gegaan waar eigenlijk alle Nederlanders heen gaan. Deze club heeft niet echt aan onze verwachtingen voldaan..

Eerst zijn wij naar een barretje gegaan om even een cocktailtje te doen en vervolgens gingen we naar de club. Wij bestellen 4 bacotjes zero, komt de barman met 4 shotjes bacardi 🤷🏼‍♀️.

Daarna kwam ie wel met 4 bacos, maar de glazen waren zo klein dat het evengoed net shotjes waren.. Naja mag ook wel voor 3 euro per glas, maar goed gelukkig hadden we er 4 besteld.

We vonden de club eigenlijk helemaal niks, veelste druk en het stonk er onwijs. Toen gingen we nog maar een cocktailtje drinken ergens.

Toen we thuis kwamen ging Giul dr GinTonic oorbellen uitdoen, nou die gleden zo de gootsteen door hahaha.

Nu is het Zondagavond, en liggen we op de bank omdat we morgen onze eerste werkdag ZOUDEN hebben. Zojuist appt Marjes, Lucienne onze baas. Laat ze ons even weten om 2130, dat we ipv maandag woensdag pas beginnen...

Dat leven hier op Malta is echt even wennen.

Naja dan nog maar een cocktailtje drinken!

X Mar & Giul

1. Oma Dita:
    13 mei 2019
    Nou dat schiet lekker op! Gaat zo wel erg lang duren voordat jullie al die stage uren er op hebben zitten! Lekker in de zon liggen is ook wel leuk! Liefs😘
  2. Jojjes:
    16 mei 2019
    Genieten maar! Hoe ging jullie 1e dag? Liefs van mij 😎👅🍦🍽☉☉🎋
  5. Oma yvonne.:
    17 mei 2019
    Hoe is het werk? Ik hoop voor jullie leuk en afwisselend. Liefs van mij.xx
  6. Oma yvonne:
    17 mei 2019
    Ik hoop dat het werk leuk en afwisselend is liefs.xx
  7. Oma yvonne:
    17 mei 2019
    Ik hoop dat jullie werk leuk en afwisselend is liefs.xx
  8. Oma yvonne:
    17 mei 2019
    Het ging niet goed maar nu hebben jullie het 3keer ha ha.